Retour zenden onderdelen onder garantie

Dit proces is aanzienlijk vereenvoudigd. Het retourformulier is vervangen door het online aanmelden via www.nefitafhandeling.nl

Ga naar www.nefitafhandeling.nl

 

Aanvraag ophalen foutief geleverde retouren

Is uw retourzending boven de 30kg? Stuur het aanvraagformulier op naar retouren@nl.bosch.com.

Aanvraagformulier retouren (PDF 0,11 MB)

 

Retour zenden producten

Nieuw! Let op!
Vanaf 1 november hebben wij het verzenden van producten onder garantie vereenvoudigd. Het retourformulier is vervangen door het online aanmelden via www.nefitafhandeling.nl. U kunt inloggen op deze pagina door op eenvoudige wijze via onderstaande link een login aan te maken. Maar u kunt ook uw inloggegevens van toplinecredit.nl gebruiken. Ga voor het verzenden van producten onder garantie naar www.nefitafhandeling.nl


Indien U producten wilt terugsturen naar Nefit/Bosch hanteren we een aantal spelregels. Wij vragen hiervoor uw medewerking zodat het proces efficiënt verloopt en wij daardoor u snel en correct van dienst kunnen zijn.

We maken onderscheid tussen foutief geleverde producten en producten die worden teruggestuurd in verband met garantie. Voor beide soorten hanteren we een apart proces.

A. Retour zenden producten onder garantie
Welke onderdelen kunt u aan ons retourneren onder garantie?

  • Onderdelen die binnen onze reguliere garantietermijn defect zijn geraakt
  • Onderdelen waar een verlengde garantie op van toepassing is

Wij verzoeken u dringend om onderdelen waar geen garantie op van toepassing is niet aan ons te retourneren.

B. Retour zenden foutief geleverde producten
Met foutief geleverde producten bedoelen wij rechtstreeks door ons geleverde producten. Producten gekocht bij de groothandel, kunnen dus niet rechtstreeks aan ons worden geretourneerd. Wij verzoeken u om in dat geval contact op te nemen met uw groothandel.

Verkeerd bestelde artikelen dienen onbeschadigd en in originele verpakking binnen 3 maanden na aankoop aan ons te worden geretourneerd. Om een goede afwikkeling van de door ons rechtstreeks geleverde producten mogelijk te maken, verzoeken wij u om onderstaande werkwijze aan te houden.

Let op! Voor retourzending van complete toestellen en beschadigd geleverde producten verzoeken wij u altijd eerst vooraf contact met ons op te nemen (retouren@nl.bosch.com of telefoon: 0570-602191)

Is uw zending boven de 30 kg?

  • Voor een verzoek voor het ophalen van foutief geleverde producten stuurt u een volledig ingevuld 'Aanvraag Ophalen Retouren' in naar retouren@nl.bosch.com of naar fax 0570-602189.
  • De goederen dienen goed verpakt te worden verzonden, inclusief een volledig ingevuld 'Retourformulier Garantieonderdelen' of 'Retourformulier Foutief Geleverd'.
  • De zending wordt bij u opgehaald door onze transporteur. U ontvangt een afgetekend afhaaldocument van de transporteur. Bewaar dit goed, dit is uw bewijs van de retourzending.

Is uw zending beneden de 30kg?

  • Indien uw zending een gezamenlijk gewicht heeft van minder dan 30 kg, dan kunt u deze (inclusief volledig ingevuld 'Retourformulier Foutief Geleverd') sturen naar:
    Bosch Thermotechniek BV
    Antwoordnummer 163
    7400 VB DEVENTER
  • Artikelen dienen te worden verzonden in een goed sluitende verpakking.

Creditering
Zodra de retourgoederen zijn gecontroleerd, zal zo spoedig mogelijk een creditnota aan u worden verstuurd. In het geval dat de goederen verkeerd door u zijn besteld, brengen wij 20% retourkosten in mindering. Eventuele verzendkosten die in rekening zijn gebracht bij levering, komen niet in aanmerking voor creditering.

Voor een correcte en snelle afhandeling van uw retouren verzoeken wij u vriendelijk doch dringend om formulieren volledig in te vullen. Onduidelijk of niet volledig ingevulde formulieren leiden tot vertraging van de afhandeling. Creditering kan zelfs achterwege blijven indien essentiële informatie ontbreekt. Wij vragen hiervoor uw begrip