Onderdelen Garantie plan OGP

 

OGP Voorwaarden

Lees voor aanmelding de voorwaarden.

Download voorwaarden (PDF 0,11 MB)

 

Informatie

Bel voor prijzen en overige informatie over OGP:

0570 - 602 206, toets 6.

 

Verlengde garantie op onderdelen

Als Nefit Dealer kunnen wij u absolute zekerheid bieden met verlengde garantie (5 of 10 jaar) op onderdelen, eventueel in combinatie met een (all-in) servicecontract. Tegen de financiële risico's dekt u zich in met het bekende Nefit Onderdelen Garantie Plan (OGP) dat u eenvoudig bij Nefit af kunt sluiten.

  • Een OGP afsluiten kost nog geen 2 minuten per toestel.
  • U hoeft zich niet vooraf op te geven.
  • U heeft alleen uw Nefit-debiteurennummer nodig.

OGP afsluiten
Als installateur kunt u een OGP-contract afsluiten in de eerste 2 jaar na plaatsing van een toestel. Het OGP-contract is een overeenkomst tussen u en Nefit. Nefit verleent de onderdelengarantie dus aan u als installateur, en niet rechtstreeks aan uw klanten (consumenten kunnen zelf geen OGP afsluiten met Nefit).

  • U kunt een OGP afsluiten op alle Nefit TrendLine, TopLine, ProLine, 9000i HR-toestellen (uitgezonderd TopLine HR50/70/100 II en BaseLine).
  • De prijs is voor alle toesteltypen gelijk en afhankelijk van de garantieduur.
Garantieduur en betaalwijze
Voor ieder OGP-contract dat u afsluit, kunt u kiezen uit twee mogelijkheden:

  • 5 jaar verlengde garantie (dus totaal 7 jaar), u betaalt bij afsluiten, of
  • 10 jaar verlengde garantie (dus totaal 12 jaar), u betaalt bij afsluiten.
Voor prijsinformatie: bel 0570 - 602 206, toets 6.

Toestel aanmelden voor OGP
U kunt geplaatste toestellen hier online aanmelden voor het OGP. Let op: houd uw Nefit-debiteurennummer bij de hand.
Na aanmelding voor het OGP ontvangt u een bevestiging van Nefit.

OGP Garantie claimen

Ga naar het online retouren formulier

  • U krijgt online uitleg hoe het formulier in te vullen en hoe u het product retour kunt sturen.
  • Na goedkeuring crediteert Nefit u de prijs van het defecte onderdeel.